Často kladené otázky

Individuální prémiová péče

Pokud máte akutní zdravotní problém, jehož řešení nelze odkládat, prosíme kontaktujte obratem naši zákaznickou linku, kde Vám naši operátoři pomohou celou situaci vyřešit a objednají Vás k příslušnému specialistovi.

V rámci své karty máte k dispozici bezplatnou 24hodinovou konzultační službu po telefonu zajišťující nepřetržitý kontakt se zdravotní sestrou a lékařem. 365 dnů v roce můžete volat na telefonní číslo +420 222 300 300 a budete spojeni se zdravotnickým personálem, který hovoří česky i anglicky.

V době očkování nesmíte být akutně nemocný. V den aplikace se nedoporučuje fyzická zátěž, návštěva sauny, solária ani větší konzumace alkoholických nápojů. Odstup od předchozího a dalšího očkování musí být minimálně dva týdny. V době očkování nesmíte brát antibiotika.

Výsledky jsou zaneseny v systému a přístup k nim mají všechny kliniky. Zdravotní sestry však pouze sdělují pacientům výsledky, které jsou v normě. Pokud se vyskytne odchylka, výsledky s vámi probere lékař, který je dokáže adekvátně interpretovat a domluví se s vámi na následné péči.

Nemůžeme aplikovat vakcínu, o které nevíme, zda byla skladována za správných podmínek. Aplikujeme pouze vakcíny z našich zdrojů.

Lékař nemůže v ordinaci vydat lék s výjimkou nezbytné medikace, kterou vyžaduje akutní stav pacienta, nebo v případě, že se jedná o vzorek léčivého přípravku. V případě výjezdu může lékař pacientovi poskytnout dávku léčivého přípravku na období, než si bude moci vyzvednout lék v lékárně.

Pracovnělékařská péče

Na personálním oddělení si prosím vyzvedněte vyplněný a potvrzený formulář posudku o zdravotní způsobilosti k práci (3x). Vezměte ho k lékaři, který na základě vyšetření a dalších náležitostí vyplní posudkový závěr. Poté odevzdejte jeden výtisk zpět svému zaměstnavateli, druhý si ponechá ve zdravotnické dokumentaci lékař a třetí je pro vás. Přineste si prosím výpis ze zdravotní dokumentace od vašeho registrujícího lékaře, který je podmínkou pro vydání posudku. Maximální délka platnosti výpisu je 90 dnů ode dne vystavení. Na prohlídku si nezapomeňte s sebou vzít vzorek první ranní moči a oční korekční pomůcky (brýle, čočky).

Ranní moč i formulář od zaměstnavatele přineste, až půjdete na odběry krve – pokud jsou odběry součástí vaší prohlídky.

Nabízíme objednání na čas, abyste u nás nemuseli čekat. To ale vyžaduje od našich klientů včasný příchod. Pokud se opozdíte, budete přeobjednáni na první volný termín. Vezměte prosím na vědomí, že u pracovnělékařských služeb nerealizované prohlídky fakturujeme zaměstnavateli, proto doporučujeme našim klientům, aby na kliniku přišli s 15min. předstihem, neboť čas objednání k lékaři, je čas, kdy vstupujete do ordinace.

Všeobecné dotazy

Na vyšetření je možné se objednat každý pracovní den od 7 do 19 hodin prostřednictvím zákaznické linky na telefonním čísle +420 222 300 300.

Vaše připomínky a zpětnou vazbu velmi vítáme. Můžete vyplnit dotazník se zpětnou vazbou umístěný na našich klinikách. Můžete nám zaslat zpětnou vazbu elektronicky. Můžete nám napsat na e-mailovou adresu kvalita@canadian.cz.

Nabízíme objednání na čas, abyste u nás nemuseli čekat. To ale vyžaduje od našich klientů včasný příchod. Pokud se opozdíte, budete přeobjednáni na první volný termín. Vezměte prosím na vědomí, že u pracovnělékařských služeb nerealizované prohlídky fakturujeme zaměstnavateli, proto doporučujeme našim klientům, aby na kliniku přišli s 15min. předstihem, neboť čas objednání k lékaři, je čas, kdy vstupujete do ordinace.

Na našich webových stránkách www.canadian.cz naleznete provozní dobu všech našich klinik.

Ano, objednání je nutné. Odběry probíhají na všech našich klinikách v ranních hodinách.

Pít ano, ale pouze čistou vodu. Nesmíte nic jíst, žvýkat ani např. cucat bonbóny.

Ano, čtyři hodiny před vyšetřením se doporučuje nejíst, nepít, nekouřit ani nežvýkat. Vyšetření se provádí pouze v dopoledních hodinách.
;

Články a novinky

Novinka

Léčebně preventivní péče – rozšíření provozu našich klinik

Článek

Moderní způsoby, jak zvládnout menstruaci

Novinka

Testujeme na přítomnost COVID-19 a protilátek

Novinka

Léčebně preventivní péče o kojence a batolata v době mimořádných opatření

Článek

Jak vyzrát na křečové žíly? Pohybem i kompresními podkolenkami

Článek

Nezapomínejte na preventivní prohlídky

Článek

Syndrom polycystických vaječníků: Příčina neplodnosti a chybějící menstruace

Novinka

Informace o smlouvách uzavřených do 31. 3. 2020

Článek

Jak ustát jarní únavu?

Nechte si posílat novinky