Často kladené otázky

Individuální prémiová péče

Klientem se může stát každý, kdo si zakoupí některý z členských programů, podrobný popis programů najdete na https://www.canadian.cz/cs/clenstvi/. Klient však musí být pojištěncem české zdravotní pojišťovny nebo mít zdravotním pojištění cizinců Exclusive nebo Diamond od Pojišťovny VZP, a. s

Na našich pobočkách můžete využívat přes 40 specializací od praktického lékaře po jednodenní chirurgii. Přehled specializací najdete na https://www.canadian.cz/cs/specializace/.

Dle typu členského programu mohou naši klienti využívat další služby jako je například osobní koordinátor péče, rozšířené preventivní programy, očkování, konzultace zdravotního stavu pomocí Lékař online 24/7 nebo klientskou zónu v aplikace myCANADIAN. Podrobný popis programů najdete na https://www.canadian.cz/cs/clenstvi/.

Dotazy k vyšetřením

V rámci svého členského programu máte k dispozici službu Lékař online 24/7, který vám umožňuje vyšetření lékařem prostřednictvím chatu/videochatu, kdykoliv a odkudkoliv například z pohodlí vašeho domova. Naši lékaři reagují do 30 minut.

Ano, objednání je nutné. Odběry probíhají na všech našich klinikách v ranních hodinách.

Pít ano, ale pouze čistou vodu. Nesmíte nic jíst, žvýkat ani např. cucat bonbóny.

Ano, čtyři hodiny před vyšetřením se doporučuje nejíst, nepít, nekouřit ani nežvýkat. Vyšetření se provádí pouze v dopoledních hodinách

V době očkování nesmíte být akutně nemocný. V den aplikace se nedoporučuje fyzická zátěž, návštěva sauny, solária ani větší konzumace alkoholických nápojů. Odstup od předchozího a dalšího očkování musí být minimálně dva týdny. V době očkování nesmíte brát antibiotika.

Výsledky jsou zaneseny v systému a přístup k nim mají všechny kliniky. Zdravotní sestry však pouze sdělují pacientům výsledky, které jsou v normě. Pokud se vyskytne odchylka, výsledky s vámi probere lékař, který je dokáže adekvátně interpretovat a domluví se s vámi na následné péči.

Nemůžeme aplikovat vakcínu, o které nevíme, zda byla skladována za správných podmínek. Aplikujeme pouze vakcíny z našich zdrojů.

Lékař nemůže v ordinaci vydat lék s výjimkou nezbytné medikace, kterou vyžaduje akutní stav pacienta, nebo v případě, že se jedná o vzorek léčivého přípravku. V případě výjezdu může lékař pacientovi poskytnout dávku léčivého přípravku na období, než si bude moci vyzvednout lék v lékárně.

Pracovnělékařská péče

Na personálním oddělení si prosím vyzvedněte vyplněný a potvrzený formulář posudku o zdravotní způsobilosti k práci (3x). Vezměte ho k lékaři, který na základě vyšetření a dalších náležitostí vyplní posudkový závěr. Poté odevzdejte jeden výtisk zpět svému zaměstnavateli, druhý si ponechá ve zdravotnické dokumentaci lékař a třetí je pro vás. Přineste si prosím výpis ze zdravotní dokumentace od vašeho registrujícího lékaře, který je podmínkou pro vydání posudku. Maximální délka platnosti výpisu je 90 dnů ode dne vystavení. Na prohlídku si nezapomeňte s sebou vzít vzorek první ranní moči a oční korekční pomůcky (brýle, čočky).

Ranní moč i formulář od zaměstnavatele přineste, až půjdete na odběry krve – pokud jsou odběry součástí vaší prohlídky.

Nabízíme objednání na čas, abyste u nás nemuseli čekat. To ale vyžaduje od našich klientů včasný příchod. Pokud se opozdíte, budete přeobjednáni na první volný termín. Vezměte prosím na vědomí, že u pracovnělékařských služeb nerealizované prohlídky fakturujeme zaměstnavateli, proto doporučujeme našim klientům, aby na kliniku přišli s 15min. předstihem, neboť čas objednání k lékaři, je čas, kdy vstupujete do ordinace.

Zahraniční pojištěnec

Ano, v režimu tzv. Direct Billingu spolupracujeme s více než 20 zahraničními pojišťovnami. Pokud však máte jinou pojišťovnu, než se kterou spolupracujeme, rádi se o vás postaráme v režimu samoplátce.

Na našich webových stránkách najdete kompletní seznam zahraničních pojišťoven, se kterými spolupracujeme. https://www.canadian.cz/cs/zdravotni-pece/zahranicni-klienti/)

Všeobecné dotazy

Na vyšetření je možné se objednat každý pracovní den od 7 do 19 hodin prostřednictvím klientské linky na telefonním čísle +420 222 300 300. Pro objednání k lékaři využijte primárně webový formulář „Objednat se k lékaři“ na webu canadian.cz. V případě, že máte aktivovanou aplikaci myCANADIAN můžete se k vybraným specializacím objednat přímo prostřednictvím této aplikace.

Na našich webových stránkách www.canadian.cz naleznete provozní dobu všech našich klinik. https://www.canadian.cz/cs/kontakty/

Pokud máte akutní zdravotní problém, jehož řešení nelze odkládat, prosíme kontaktujte obratem naši zákaznickou linku, kde Vám naši operátoři pomohou celou situaci vyřešit a objednají Vás k příslušnému specialistovi.

Nabízíme objednání na čas, abyste u nás nemuseli čekat. To ale vyžaduje od našich klientů včasný příchod. Pokud se opozdíte, budete přeobjednáni na první volný termín. Vezměte prosím na vědomí, že u pracovnělékařských služeb nerealizované prohlídky fakturujeme zaměstnavateli, proto doporučujeme našim klientům, aby na kliniku přišli s 15 min. předstihem, neboť čas objednání k lékaři, je čas, kdy vstupujete do ordinace.

Vaše připomínky a zpětnou vazbu velmi vítáme. Můžete nám napsat na e-mailovou adresu podnety@canadian.cz. Pokud jste byli s našimi službami spokojeni, budeme rádi, pokud nám napíšete zpětnou vazbu na naše kliniky i na Google.

Články a novinky

Článek

Co nevíte o imunitě u dětí a jejích poruchách

Článek

Zažívací potíže z jídla na dovolené? Pomůže Lékař online 24/7

Článek

Představujeme novou část kampaně Canadian Medical

Článek

Bolest je důležitý signál. Poslouchejte své tělo

Článek

Do hor, k moři nebo na chalupu. Víte, jak vybavit lékárničku na cesty?

Článek

Úpal není úžeh! Poznejte je včas, mohou totiž způsobit vážné zdravotní komplikace

Článek

Letní koupání - bez mykózy, bez svědění

Článek

Mluvíte s dětmi o penězích? Pozor – finanční negramotnost je může dohnat v dospělosti

Článek

Čtvrtina českých kuřáků každoročně zkouší odvykat, až 80 % z nich se však nepodaří zbavit se své závislosti

Nechte si posílat novinky