Aplikace myCANADIAN je ještě lepší
Novinka01. 05. 2021
Mobilní aplikace pro naše klienty jde stále kupředu! Přinášíme vám přehled nových funkcionalit, které spouštíme již v průběhu května.
Chat s klientskou linkou
Zajímavou alternativou pro komunikaci s naší klientskou linkou je nově chat přímo v myCANADIAN. V případě jakéhokoliv požadavku nám nově nemusíte telefonovat. Stačí se přihlásit do mobilní aplikace a vyřídit své přání online. Pohodlnou možnost komunikace můžete využít v pracovních dnech v čase 8:00 – 19:00 hodin. Startujeme XX.XX.2023
Platební brána
Vystavené faktury za provedené ošetření a další služby na našich klinikách můžete nově uhradit přímo v aplikaci pomocí platební brány. Během chvíle vám vystavíme vyúčtování za vaši návštěvu některého z našich specialistů a vy ho komfortně, na pár kliknutí, uhradíte přímo ze svého mobilu. Nemusíte tak ztrácet čas čekáním na recepci. S úhradou faktur přes myCANADIAN začínáme XX.XX.2023. Přes mobilní aplikaci zatím není možné hradit faktury za členství.
Čekací listiny
Jste objednáni na vyšetření na naší klinice, ale vyhovoval by Vám dřívější termín? Nově nebudete muset čekat na hovor od klientské linky. V případě uvolnění vhodného termínu obdržíte automaticky notifikaci "Volný termín pro Vás" a sami se prostřednictvím aplikace myCANADIAN objednáte. Na čekací listinu klienta vždy zařadí pouze klientská linka. Tuto funkci nyní testujeme, plošné spuštění předpokládáme začátkem června 2023.
Aplikace myCANADIAN je nedílnou součástí Vašeho členského programu u Canadian Medical. Kromě možnosti konzultace s Lékařem online 24/7 (včetně videohovoru) nebo vystavení eReceptu se přes aplikaci můžete také objednat na naše prémiové kliniky a mnoho dalšího.
Pro stažení stačí naskenovat QR kód nebo navštívit App Store či Google Play.
