Recepční pro prémiové kliniky - poloviční úvazek
V Canadian Medical hledáme profesionály, kteří se chtějí podílet na poskytování zdravotní péče na nejvyšší úrovni. U nás najdete prostředí, které podporuje růst, inovace a osobní přístup, ať už se zaměřujete na medicínu, podporu pacientů nebo administrativu. Připojte se k našemu týmu a staňte se součástí zdravotní péče, která klade důraz na kvalitu, efektivitu a individuální potřeby našich klientů.
Co u nás dělá Recepční:
- první kontakt s klientem při jeho návštěvě našich ambulancí
- administrativní pomoc klientovi, příjem, objednání k lékaři, fakturace
- administrace a aktualizace údajů klienta v našich interních systémech
- komunikace s klienty v anglickém jazyce
- úzce spolupráce s odděleními napříč společností a je podporou zdravotního personálu
- zajišťuje bezproblémový chod recepce
- administrativní činnost (evidence pošty, vedení pokladny a ad hoc úkoly)
Bez čeho se neobejdeme:
- proklientského přístupu, komunikativnosti, asertivity
- znalosti anglického jazyka na velmi dobré komunikativní úrovní (každodenní komunikace se zahraničními klienty)
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- schopnosti pružně reagovat na složitější situace
- spolehlivosti, samostatnosti, pečlivosti a odpovědnosti
- odolnosti vůči stresu a dobré nálady
- časové flexibility (režim ranní/odpolední směny) - ideálně 4 dny v týdnu, které nemusí být vždy stejné
Co od nás dostanete:
- možnost zaměstnanců a jejich rodinných příslušníků využívat zdravotní péči na klinikách Canadian Medical
- příjemné a moderní pracovní prostředí
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů osobního volna (dle úvazku)
- příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
- roční příspěvek na dovolenou
- MultiSport kartu s příspěvkem zaměstnavatele
- podporu v dalším vzdělávání
- slevu na pohonné hmoty
- slevy u našich partnerů (lékárna, kultura, kosmetika, elektro, ubytování aj.)
- příspěvek na penzijní připojištění (po 3 letech)
Místo pracoviště:
- Praha
Termín nástupu:
- listopad 2025, dle domluvy