Jak jsou klienti spokojeni s naší péčí?
Novinka09. 04. 2015
Dvakrát do roka vyhodnocuje CMC celoroční průzkum klientské spokojenosti.
Dvakrát do roka vyhodnocuje CMC celoroční průzkum klientské spokojenosti. Zatím poslední průzkum proběhl v období červenec–prosinec 2014, celkovou spokojenost s naší péčí vyjádřilo 86 % dotázaných.
Cílem dotazování je zjistit například to, jak jsou naši klienti spokojeni s přístupem a prací lékařů a ostatního zdravotnického personálu, službami našeho call centra, s čekací dobou či délkou vyšetření, navrženými léčebnými postupy či následnou péčí, a to na všech našich pobočkách (v Praze 4, Praze 5 a Praze 6).
V druhé polovině loňského roku bylo proto postupně osloveno 5 774 respondentů, z nichž odpovědělo 838 dotázaných. Průzkumu se účastnili jak Češi, tak cizinci. Z položek, které mají největší vliv na celkovou spokojenost, nejlépe dopadlo hodnocení délky vyšetření (65 %) a spokojenosti s lékařem (64 %). Příjemnou zprávou je, že s dobou čekání je spokojeno 87 % našich klientů, pouze 10 % pacientů čeká na vyšetření 15 minut a více.
Zpětná vazba našich klientů v rámci průzkumu je pro nás cenná, neboť nás vede ke zlepšení služeb – konkrétně v současnosti pracujeme na zlepšení v oblasti dovolání se na kliniku a v oblasti následné péče (sdělování výsledků a lékařských zpráv). Na základě tohoto zjištění budeme optimalizovat procesy v našem call centru a zaměříme pozornost na včasné zasílání výsledků a lékařských zpráv.
Děkujeme všem našim klientům, kteří se průzkumu zúčastnili.