Specialista/ka klientského centra s AJ - pasivní linka
Jsme přední poskytovatel prémiové zdravotní péče v ČR. Našim zaměstnancům nabízíme moderní prostředí, vyspělé technologie, nadstandardní benefity a lidský přístup. Podporujeme vzdělávání našich kolegů, abychom mohli i nadále zvyšovat kvalitu pro naše klienty.
Co bude Tvou náplní práce:
- telefonická péče o klienty společnosti v ČJ a v AJ
- pasivní linka - nic neprodáváte, vyřizujete především příchozí hovory
- objednání či rušení schůzek klientů na našich klinikách i v externích zařízeních a u smluvních lékařů
- poskytování informací a konzultací klientům
- zpracování online objednávek
- emailová komunikace s klienty
Co od Tebe očekáváme:
- týmový a kolegiální přístup
- min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- komunikativní znalost AJ - denní komunikace po telefonu a emailu s našimi klienty
- dobré komunikační schopnosti a příjemný projev
- ochotu pomáhat a řešit požadavky klientů
- vzdělání či praxe ve zdravotnictví výhodou nikoli podmínkou
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
- uživatelskou znalost PC (Word, Excel, internet)
- trestní bezúhonnost
Co Ti můžeme nabídnout:
- práci na HPP - plný pracovní úvazek nebo kratší minimálně 30 hod týdně
- fajn kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- možnost práce z domova
- zázemí v organizaci s dlouholetou praxí
- stravenkový paušál
- karta Multisport
- 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
- nadstandardní zdravotní péči
- občerstvení na pracovišti
- nástup dohodou