Recepční prémiová klinika Praha

 

Co Vás na této pozici čeká:

  • první kontakt s klientem při jeho návštěvě našich ambulancí
  • administrativní pomoc klientovi, příjem, objednání k lékaři, fakturace
  • administrace a aktualizace údajů klienta v našich interních systémech
  • komunikace s klienty v anglickém jazyce
  • úzká spolupráce s odděleními napříč společností a podpora zdravotního personálu
  • zajištění bezproblémového chodu recepce
  • administrativní činnost (evidence pošty, vedení pokladny a ad hoc úkoly)

Co byste měl/a splňovat:

  • proklientský přístup, komunikativnost, asertivita
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovní (slovem i písmem)
  • flexibilita, schopnost pružně reagovat na složitější situace
  • spolehlivost, samostatnost, pečlivost a odpovědnost
  • odolnost vůči stresu a dobrá nálada

Nabízíme:

  • samostatnou, zajímavou a různorodou práci v atraktivním prostředí
  • příjemné pracovní prostředí, profesionální a přátelský kolektiv
  • nadstandardní lékařskou péči
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny SICK DAY
  • příspěvek na stravování
  • možnost zkráceného úvazku

Místo pracoviště:
Praha 6 - Veleslavín nebo Praha 1 - Ymca, nebo Praha 4 - Pankrác

Nástup: ihned nebo dle domluvy

Mám zájem o tuto pozici

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA od Google s ochranou soukromí a podmínkami používání .

Články a novinky

Článek

Které polohy plodu jsou nepravidelné?

Článek

Očkování dětí proti chřipce bez injekce v Canadian Medical

Článek

Co vás čeká ve čtvrtém trimestru?

Novinka

Novinky v aplikaci myCANADIAN

Článek

Očkování proti chřipce a covid-19 v Canadian Medical

Článek

Chřipka, nachlazení, nebo covid? Jak je rozeznat?

Článek

Otrava houbami: MUDr. Lenka Rudolfová hostem ČRo Dvojka

Článek

MUDr. Eva Krasulová, Ph.D.: Když vlastní buňky útočí

Novinka

Noví lékaři a specialisté na klinikách Canadian Medical

Nechte si posílat novinky