Recepční prémiová klinika Praha
Co Vás na této pozici čeká:
- první kontakt s klientem při jeho návštěvě našich ambulancí
- administrativní pomoc klientovi, příjem, objednání k lékaři, fakturace
- administrace a aktualizace údajů klienta v našich interních systémech
- komunikace s klienty v anglickém jazyce
- úzká spolupráce s odděleními napříč společností a podpora zdravotního personálu
- zajištění bezproblémového chodu recepce
- administrativní činnost (evidence pošty, vedení pokladny a ad hoc úkoly)
Co byste měl/a splňovat:
- proklientský přístup, komunikativnost, asertivita
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovní (slovem i písmem)
- flexibilita, schopnost pružně reagovat na složitější situace
- spolehlivost, samostatnost, pečlivost a odpovědnost
- odolnost vůči stresu a dobrá nálada
Nabízíme:
- samostatnou, zajímavou a různorodou práci v atraktivním prostředí
- příjemné pracovní prostředí, profesionální a přátelský kolektiv
- nadstandardní lékařskou péči
- 5 týdnů dovolené a 3 dny SICK DAY
- příspěvek na stravování
- možnost zkráceného úvazku
Místo pracoviště:
Praha 6 - Veleslavín nebo Praha 1 - Ymca, nebo Praha 4 - Pankrác
Nástup: ihned nebo dle domluvy