MUDr. Carmen Gloria Fernandez Verdejo
Jsem ergoterapeut specializující se na práci s dětmi a teenagery, které mají smyslově-motorické potíže anebo s problémy duševního zdraví. Žiji a pracuji v Praze téměř 10 let, což mi dalo velké zkušenosti v péči o děti a rodiny. Věřím, že terapeutické služby by měly být komplexní, proto úzce spolupracuji s dítětem, jeho rodiči a pedagogy. Jsem velmi zapálená pro svou kariéru a věřím ve vytvoření terapeutického programu, jehož cílem je pomoci dětem rozvíjet různé dovednosti, maximalizovat jejich silné stránky a poskytovat podpůrné a vhodné prostředí.
Životopis
Vzdělávání, stáže, konference:
- Neurověda, „Brain & Sensory Foundations, Second Level, Online Training“, 13 kontaktních hodin / 1,3 AOTA CEU. Přednášela Sonia Story, Neurodevelopmental Movement Educator. Červenec 2020.
- Neuroscience, „Brain & Sensory Foundations Online Training“, 16 kontaktních hodin / 1,6 AOTA CEU / 8 FSBPT CCU. Přednášela Sonia Story, Neurodevelopmental Movement Educator. Listopad 2018.
- Vzdělávání, školení na podporu studentů druhého jazyka. „Výuka angličtiny jako druhého jazyka v běžné třídě“. Pořádá ministerstvem školství a rozvoje dětí vlády Jižní Austrálie. 2013.
- Vzdělávání, školení na podporu studentů druhého jazyka. „Zviditelnění myšlení: budování porozumění prostřednictvím kritického a kreativního myšlení“. Online formát, 42 hodin. Celosvětová Harvardská postgraduální škola vzdělávání. Přednášel Susan H. Curtin. 2012.
- Výcvikový kurz psychiatrie, dětství a raného dětství. „Základní kurz modelu DIR / Floortime“. Online formát. Pořádá Nadace Floortime a Interdisciplinární rada pro vývojové poruchy a poruchy učení (ICDL), USA. Učil Stanley I. Greenspan, MD 2008
- Neurologie a ergoterapie. „Perspektiva smyslové integrace“. Základní kurz (72 hodin). University of Chile ve spolupráci s Western Psychological Services (WPS) ze Spojených států. Učila Erna Imperatore Blanche PhD, OTR / L, FAOTA 2007.
- Neurologie a ergoterapie. „Intervence senzorické integrace“. Základní kurz (54 hodin). University of Chile ve spolupráci s Western Psychological Services (WPS) ze Spojených států. Učil Erna Imperatore Blanche PhD, OTR / L, FAOTA. 2007.
- Pracovní terapie. „Model lidské profese: personalizovaná a celostní intervence ke zlepšení profesního rozvoje“. Základní kurz (55 hodin). Univerzita Andrese Bella v Chile. Učila Carmen Gloria de Las Heras, MS, OTR. 2005.
- Klinická stáž v Karolinska Institute - Medical University of Stockholm. Stipendium Linneus / Palme poskytované švédskou vládou pro studenty s akademickou dokonalostí. Stáž v Norrtälje Kriminalvarden (věznice s vysokou ostrahou), Avancerad Sjukvard i Hemmet (ASIH) (klinická domácí pomoc pacientům s rakovinou v terminálních stádiích) a Sodertalje Sjukhus (nemocnice Sodertalje).
Specializace:
• Model smyslové integrace pracovní terapie pro děti / teenagery s potížemi se smyslovým zpracováním.
• Model DIR a Floortime Technique pro děti s ASD
• Mozkové základy zaměřené na léčbu rytmických pohybů a narození Reflex Integrace.
• Školní přístup k pracovní terapii pro děti / mládež s obtížemi, které ovlivňují jejich akademické výsledky.