Omezení klientské linky

Novinka

17. 09. 2020

Omlouváme se za zhoršenou dostupnost naší klientské linky v posledních dnech. Tato situace je způsobena výrazně vyšším počtem příchozích hovorů a je do značné míry ovlivněna poskytováním vzdálených konzultací v souvislosti s onemocněním COVID-19. V neakutních případech prosím volejte mezi 12-15 hod. nebo se objednávejte online na webu nebo v aplikaci myCANADIAN.

Aktuálně operátory intenzivně školíme pro práci s novým systémem, který v krátké době výrazně zjednoduší fungování klientské linky a zkrátí délku hovorů.

Jsme si plně vědomi problémů, které Vám zhoršená dostupnost naší klientské linky může způsobovat, a chceme Vás ujistit, že podnikáme rychlé operativní kroky k nápravě a poskytování opět takové úrovně služeb, na kterou jste u nás zvyklí.

Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.

Články a novinky

Článek

Koronavirus v otázkách a odpovědích

Novinka

Testujeme na přítomnost COVID-19 a protilátek

Článek

Cítit se lépe, předcházet nemocem nebo zmírnit jejich průběh. Nejen proto má cenu dbát na správnou životosprávu

Článek

Předali jsme výhru v soutěži s Frekvencí 1

Novinka

V týmu CM vítáme novou nutriční terapeutku

Novinka

Získali jsme akreditaci

Článek

Srdeční choroby nepřicházejí samy. Doprovází je zvýšený cholesterol, obezita a nezdravý životní styl

Článek

Diabetes mellitus: Nevyzpytatelná hrozba s fatálními následky

Novinka

Virtuální klinika se mění na Lékař online 24/7

Nechte si posílat novinky